Waarskuwing: Ek ve verlate EVE want ek vyf baie ontstellend dinge gevind en raai nie jy speel. Dit is oud en waarskynlik uitgediende Inleiding Welkom by EVE aanlyn wannabe miljardêr EVE Online is 'n free2play spel as jy weet hoe om character geldeenheid (ISK) kry as jy Plex kan koop vir ISK van ander spelers. Hulle skep Plex deur dit in die item winkel van die ontwikkelaars koop. Deur die oopmaak van die Plex 30 dae by te voeg om jou inskrywing tyd. Wat kan jy die ISK gebruik vir enigiets in die spel. Jy kan elke enkele skip en item te koop, is niks soulbound soos in WoW. Skepe, hul modules en die inhoud van die vrag kan vernietig word deur NPC Pirates en vyand spelers, so daar is altyd 'n rede om iets nuuts te koop. Anders as in ander speletjies, jy don t verdien ervaring punte deur die doen quests. Die vaardigheid punte net blyk uit niks in real-time, ongeag hoeveel jy speel. 430112255 vaardigheid punte word benodig om al die vaardighede in die spel te leer. Dit is 18 jaar en 2 maande met die beste inplantings, met behulp van volmaakte eienskappe. Maar jy word toegelaat om meer as een rekening het nie, so 'n paar karakters leer dinge op dieselfde tyd. Een van hulle leer-industrie, die ander leer klein skip gevegte, die volgende een slag, die vierde logistiek skip (geneser), die vyfde kapitaal skepe en so aan. Elke rekening moet betaal word en indien jy ISK het, kan jy hulle almal te betaal deur Plex. Dit is 'n handels gids. Dit bied jou veel hoër inkomste as enige ander EVE aktiwiteit. Maar dit gaan nie gepaard met die skiet van dinge (spelers, NPC Pirates, asteroïdes), maar die vervoer van items tussen stelsels en opdatering mark bestellings. As jy hierdie haat, Don t het dit gelees. Dit is 'n baie lang gids en jy is nie verwag om dit in 'n keer te lees. Dit het t iewers heen te gaan, kan jy terugkeer en voortgaan. Items in die spel is wat deur PVE aktiwiteite: doodmaak NPC Pirates, loop kuier vir NPC sending agente en mynbou. Die mense wat hierdie wil hul ware te verkoop aan spelers wat wil om dit te gebruik. Hulle is nie in dieselfde stelsel, hulle is nie aanlyn in dieselfde tyd, het hulle Don t mekaar te leer ken en hulle wil om te verkoop / koop nou. Dit is waar jy in die prentjie kom. Jy rig koop bestellings in die plekke waar die verkopers is, beweeg die items na die plekke waar die kopers is en die opstel van verkoop bestellings. Die verskil tussen die twee ordes minus fooie is jou wins. 10-50 wins isnt skaars in EVE aangesien die meeste spelers is stom en lui of net don t sorg. Handelaar karakter Soos ek gesê het, leer vaardighede neem real time. Jy wil hierdie spel te speel met 'n doel. As dit is nie om ryk te word nie, maar om PvP doodslaan te kry of om 'n paar rollenspel doel te voltooi, moet jy 'n toegewyde rekening om dit te doen. Jou eerste (hoof) ag geneem moet jou primêre aktiwiteit en nie handel dryf. Moenie handelaar Alts jou hoof rekening as opleiding van die handelaar sal die opleiding van jou belangrikste stop, vertraag jy uit jou doelwitte te bereik. Jy moet 'n tweede rekening begin vir verhandeling. Dit is die enigste rede waarom ek d stel om die regte geld te betaal: om jou handel rekening te begin. Natuurlik as jou primêre doel is om ryk te word, jou hoof rekening is die handelaar. Wat doen 'n handelaar karakter nie stel koop en verkoop bestellings in een of meer plekke. Die vaardighede wat hy is gefokus om die vaardighede te kan opstel van die bestellings en die vaardighede en puntestand (reputasie met NPC faksies) wat nodig is om die fooie te verminder. Die eerste stap in die rigting van die bou van 'n handelaar (of eerder 'n) karakter is om Kubernetika leer. As jy 'n nuwe speler, lvl 1 is genoeg. Hierdie vaardigheid kan jy inplantings wat die spoed van jou skillpoint versameling te kry. Die 2 inplantings kos sowat 2M ISK, geld wat jy don t het as newbie. As dit is nie jou eerste rekening en jy is nie 'n totale newbie, D Ek raai om te leer Kubernetika 4 in staat wees om 4 inplantings gebruik. As jy 'n newbie wat Don het t geld, sal jy begin jou loopbaan agente omdat hulle sal gee jou saad geld. Begin leer die sosiale vaardigheid onmiddellik aangesien dit jou staande (reputasie met NPC faksie) gewin verhoog. Belangrik: doen die loopbaan agente vir die faksie wat jy wil om handel te dryf vir. Elke faksies is vriendelik om een en vyandig teenoor twee ander faksies. As jy missies (insluitend loopbaan agent missies) om Caldaris doen, sal die Gallentes julle haat en jy sal ekstra koste het in Dodixie. As jy nie seker is, begin 'n Caldari eerste, as Jita is die belangrikste handel hub. Dus, terwyl die leer van die vaardigheid Maatskaplike tot 4, moet jy al 5 missie kettings doen. Voel vry om jou opleiding vir 'n vinnige vaardigheid soos astro metrisch wat nodig is vir die verkenning van ketting onderbreek. Jy sal geld kry vir die opdragte en sodra jy 2 miljoen onmiddellik koop n 2 inplanting, jy sal hulle vind deur te soek vir - beta, eerste koop die charisma, as die wilskrag en so aan. Om die loopbaan agent missies sal jy vaardighede soos verwoesters moet voltooi, sodat don t verwag om hulle almal klaar in jou eerste dag. Daar is tyd. Een van die belangrike voorstel. In die skandering missie, kry ses dokumente uit elke houer. Jy plunder een, wag, dit respawns, plunder dit weer totdat jy 6. As jy nie 'n totale newbie, en het geld vir 'n stel van 4, dan leer Kubernetika 4, kry die stel, dan leer verwoesters 2, faksie Fregat 3, rig 1, Astronometrics 1, produksie 1, Hull opgraderings 1, nabranders 1, faksie spesifieke wapen 2, vinnige vuur 2, beheerde bars 2, Skerpskutter 2, Motion voorspelling 2. As jy waardeer speeltyd oor vaardigheid leertyd, lei Caldari fregat 3 en klein baster torings 2 ongeag van jou faksie. Klein railguns met 'n yster beheer oneshots voorgereg missie frigs van maksimum fokus reeks, spaar jy baie gejaag. Kry 'n vrag magneet te haal die missie-buit hulle vervolg in daardie afstand. As jy nie t het 'n V4 staat bestry hoof, leer die Industriële vaardigheid van dieselfde faksie jy geleer Fregat 3. Kry Vera 1. verander om vir Cha 8, Will 6. Kry Maatskaplike 4, Onderhandelinge 2 (of 3), Connections 3. pas 'n verwoester en briesie trog die loopbaan missies. Don t vergeet om 3 stukke van die eksplorasie houers plunder. Let wel: jy sal die deskundige verander om dit aan wenk hieronder te kry. Hoe dit ook al jy 04/02 inplantings, jy Maatskaplike 4, onderhandeling 2/3, verbindings 3 en klaar jou loopbaan agente. Nou as jy newbie, leer faksie industriële skip 3. Jy het twee primitiewe industriële skip van jou loopbaan agente, kan jy dit vervang met 'n beter een wat vaardigheid. Kry Vera 1 te staat wees om houers wat jou skip grootte verhoog te gebruik. Na die volgende mag julle ook verander om vir Cha 8, sal 6. Jy doen dit op die karakter skerm, skryf spyskaart, verander om nou knoppie. 6 punte tot wilskrag, 8 tot charisma. Die vaardighede wat jy sal leer sal gebruik hierdie eienskappe. Om die maklike punteleer te kry, moet jy die ander twee loopbaan agent klomp van jou faksie te voltooi. Kyk op die gekoppelde WIKI bladsy en reis om hulle in jou verwoester. Elke sending klomp voorsien 'n ander 10M geld en goeie punteleer. As jy 'n newbie is en didn t haat die missies veel, sal jy 'n reis na die geallieerde faksie Career agente te (Caldari-Amarr, Gallente-Minmatar) is bondgenote. Wanneer jy die geld het, die plek van die 2 inplantings tot 3 vir charisma, wilskrag en geheue. Jy sal die volgende vaardighede aan te leer as 'n handelaar: Rekeningkunde 5, makelaar verhoudings 5, kontraktering 3, Marge handel 4, Handel 4, Retail 5, Wholesale 4. Moenie dit doen in daardie volgorde. Verhef elkeen na 1, dan 2 (sommige kan slegs geleer agter ander kinders is hoog genoeg is), dan 3, 4, uiteindelik 5. Indien jy nie 'n newbie en jy is 100 seker dat jou alt gewen t enigiets anders wat jy kan doen red ongeveer 'n week tyd deur gebruik te maak van al jou remaps. Begin met I10-P4 tot Kubernetika 4 leer, prop in die inplantings, leer al die verskillende vaardighede bo, verander om W10-C4 leer Handel 4, Retail 5, makelaar 5, verander om C10-M4. Jy kan Maatskaplike 4 leer op W10-C4 as in die haas of in C10-M4 indien nie, EVE-vanlyn vir 3 weke voor loopbaan missies. Dit is baie nie aangeraai om beginners wat dit oorweeg om te vervaardig, PI of ernstig te sleep oor hierdie karakter en kan t omdat hulle hulself toegesluit om C10-M4 vir 10 maande. Puntestand So jy het 3/4 inplantings, het die Trading vaardighede op 04/03 en het sowat 80 m van die loopbaan agente. Gereed om Jita reg om nie so vinnig te regeer. Elke keer as 'n item te verkoop, moet jy makelaarsfooie en verkope belasting te betaal. Elke keer as jy die opstel van 'n koop orde, moet jy makelaar betaal. Die BTW is 1.5 (15M na verkoop vir 1B) en kan tot 0.75 word afgeneem deur te leer Rekeningkunde 5. Die makelaar fooi is 1 en kan tot 0.75 word afgeneem deur te leer Broker verhoudings 5. So as jy 'n item te koop vir 90m en verkoop dit vir 100M, betaal jy 675K 750k 750k 2.175M, wat byna 22 van jou wins is. Jy don t wil dat. Ek het goeie nuus: makelaarsfooie kan aansienlik verminder word deur die faksie van jou hou. Hulle het reeds 'n bietjie soos jy as gevolg van die loopbaan agent missies. As jy maak jou paneel puntestand op die karakter skerm jy sal sien hoeveel. Dit is ongeveer 3-4 (2-3 sonder verbindings). Dit is nie veel nie, veral as makelaars ignoreer verbindings. Hoe kan jy dit verbeter Die steunpilaar van die staande toename is die storielyn agente. Jy kry 'n storielyn sending na doen presies 16 missies van dieselfde soort, dieselfde vlak, dieselfde faksie. Jy sal eers uit te vind wat korporasie besit jou middelpunt. Jita word besit deur Caldari Navy, laat se gebruik dit as 'n voorbeeld. As jy 'n hoof wat V4 bestry missies kan doen, moet jy net vloot met jou hoof, vlieg na die missie punt in 'n kapsule (NPC Pirates ignoreer) en laat jou kop afwerking nie. As jy t don, sal jy V3 verspreiding missies in jou industriële skip. As jy op hierdie manier gaan, sal jy dit so vinnig as moontlik te doen. Gebruik die agent Well om 'n stelsel te vind met 3-4 V3 verspreiding agent van jou faksie. haal hulle almal op, vul hulle terugkeer. As jy Caldari is, ek raai die Ono-ketting. Dit is 'n reeks van stelsels naby die stelsel Ono. Daar is net een manier, sodat die agente kan jy t stuur na verskillende plekke. Voltooi presies 15 missies. As jy tel verloor, kan jy die beursie joernaal en filter oop vir loopbaan agent belonings. Na voltooiing van 15 missies (V3 verspreiding of L4 geveg met hoof), gaan na 'n storielyn agent van jou teiken korporasie. Vir Caldari Navy gebruik ek Nouteras Ashata. Vlieg na haar base, maak die agent finder en soek vandag vir almal agente van dieselfde tipe as die vorige 15. Vind die naaste, en doen sy sending. Deur dit te doen sal die storielyn agent maak die stuur van jou 'n pos in 'n paar minute. Dan kan jy haal die storielyn missie wat beter belonings beide in ISK / item en puntestand het. Jy kry baie korporasie punteleer en mooi bedrag van faksie punteleer. As jy V3 uitkerings gedoen het, kan jy nog kry V3 bestry storielyn. betaal net iemand op die plaaslike kanaal om jou te help. Bied hom 10-20M ISK en die buit van die geveg. Gaan voort met die bogenoemde totdat jy 8 staan voor verbindings vaardigheid teenoor die korporasie. Die faksie staande sal ongeveer 6. Vir nou, wat is redelik en sal ongeveer 0.35 makelaarsfooie voorsien. As jy 'n geveg hoof, kan jy aansienlik verhoog dat deur dit te doen die kosmos missies. As jy geld om seerower tags koop, kan jy die datacenter missies te voltooi. Jy kan ook die Susters van Eva Epic missies. Plaaslike sleep Nou het jy punteleer en 'n paar saad geld van die missies, selfs as jy begin as 'n totaal nuwe. Jy kan kies 'n handel professie. Een van hulle is die plaaslike sleep. Jy don t moet kies wat, dit is 'n opsie. As jy dit doen, sal jy 'n ordentlike sleep skip nodig. Jy kan dit kry óf deur te leer faksie industriële 5 en die gebruik van 'n T2 industriële of deur te leer om 'n Orca loods. Dit is redelik groot en het 'n groot tank vermoë. Jy sekerlik geleer genoeg van die spel deur die nou te EVEMON gebruik, bereken die optimale verander om dit aan en gaan vir Orca of Freighter. Maar laat s nie so vinnig jaag. Jy is nou in 'n middelmatige faksie industriële, soos die Das II. Jy kan OK-ish wins te maak deur koop tritanium, pyerite en ander materiaal versprei oor die nabygeleë gebiede en sleep dit na die middelpunt te koop. Sommige streke is baie naby aan 'n middelpunt in 'n ander streek. Byvoorbeeld Jita is 2 spring weg van Lonetrek, Die Citadel en SINQ Laison sodat jy kan sleep terug van hom aan Jita. Maar so 'n vervoer word sterk beperk deur die klein cargohold van jou skip en sy swak tenk. Industriële skepe is stadig en dikwels geskandeer deur seerowers. As jy meer waardevol vrag as N Tornado battlecruisers (71m) dra, kan jy verwag N / 2 Tornados om jou aan te val met 12000EHP oneshot. Kry 'n beter tenk, goedkoper vrag of vergeet van die industriële Wat s links vir jou in die plaaslike sleep: shinies Jy kan inplantings, skillbooks, seerower etikette, modules en ander klein, maar duur items te vervoer in 'n klein fregat grootte skip soos aanranding fregatte, interceptors, covops skepe. Hierdie geleer kan word in 'n week of twee. Jy kan die opstel van plaaslike bestellings verandering van die omvang van die orde. Net kyk uit vir lowsec stelsels, net covops skepe daarheen te gaan vir 'n multi-miljoen vrag. Die NPC seerower jagters verkoop hul buit vir jou goedkoop koop bestellings en dan die items vlieg jy na die middelpunt te koop. As jy 'n Orca of Freighter, kan jy dieselfde vir 'n groot volume, goedkoper dinge soos tritanium doen. Daar is 'n spesiale mark hier: verfyn. Jy sal leer om die vaardighede Verfyning 5, raffinadery doeltreffendheid 4, Velspar / scordite / wat ookal verwerking 2 en wat jy kan koop goedkoop erts en sleep dit na die middelpunt waar jy 'n hoë punteleer te perfek te verwerk om minerale soos Tritanium, verkoop dit. Onder die handel beroepe plaaslike sleep het die hoogste opbrengs op belegging, laagste risiko, maar laagste opbrengs op tyd (tensy jy iets idiotiese doen). Dit is feitlik 'n maal waar jy vervoer vir prysverskille. Jy kan goeie geld te maak, selfs as jy net 'n honderd miljoen saad geld maar jy kan t maak meer as ongeveer 100-200m / uur, selfs as jy is baie ryk. Dit is die eerste handel professie I D stel om 'n newbie. Jy kan die ISK / uur te verbeter deur jouself nie sleep, maar die oprigting van 'n koerier kontrakte. Jy kan 'n openbare kontrak wat enigiemand kan volledige stel of jy kan draai na sleep korps soos Rooi Padda Freight of Druk Industries. Hierdie manier waarop jy gee 'n bietjie geld, maar te red al die sleep tyd. Stasie handel Hier jy net sit in jou sentrum en bestuur verkoop en koop bestellings. Dit is duidelik dat die koop bestellings is kleiner as verkoop bestellings so die verskil is jou wins. Dit moet betekenisvolle vertrekpunt geld, goeie vaardighede (al 4 is minimum) en dat die inhoud met enige sterre, net die venster mark nie sien. Dit kan vervelig wees. Die grootste probleem van stasie handel is die 0,01 vloek. As jy 'n koop sodat 100000000 en 'n verkoop vir 120000000 jy gewen t te lank te wag totdat iemand sit 'n koop sodat 100000000,01 en 'n verkoop vir 199999999,99. Die ergste ding wat jy kan doen is om na aanleiding van die dieselfde strategie. Dit is vir bots en mense wat tyd vry te oorweeg. Jy sal aggressief sny die prys en moenie die AH kamp. Check pryse twee keer 'n maksimum dag. In die vorige 100m / 120m voorbeeld moet jy gaan vir 102m / 118M dan 104M / 116m en so aan, totdat die pryse is binne 2 wat naby die winsgewendheid beperking as gevolg van belasting en makelaarsfooie. Die rede om dit te doen is toenemende volume. As die verkoop prys is hoog, sal baie kopers sê skroef jy en gaan plaas dit self of die opstel van nog 'n 0,01 Koop orde. As die koop prys is laag, sal die boere sê skroef jou. As die twee pryse is redelik naby, hulle aanvaar dit en eenvoudig te verkoop / koop so baie items wat al 0,01 bestellings voor jy opgevul en joune ook. 0,01-ers gewoonlik laat op 'n sekere punt, want hulle moet baie tyd om bestellings te werk bestee. 2M wins vir 20 sekondes is 360m / uur. Dieselfde wins vir 1 uur kampeer is erger as mynbou veldspar in 'n fregat. Stasie handel het 'n paar sekondes per item so met meer tyd wat jy kan meer items by te voeg en bygevoeg. Die opbrengs op tyd is beter as plaaslike sleep, tot 500M / uur as jy genoeg geld het. Die opbrengs op belegging is selde meer as 2-3 / dag (onthou nie alle bestellings vul elke dag) wat t sleg, maar om kontant in 500M / dag wat jy nodig het om te belê oor 20B isn. Die risiko is dat pryse oornag kan daal en dan jou verkoop bestellings Don t volledige, jou koop bestellings doen sodat jy sit op die items wat jy gekoop het vir meer as wat hulle nou verkoop. Hierdie geval, tensy jy baie-baie seker dat dit is net 'n tydelike versteuring, jy sal die verlies te eet en te verkoop vir hierdie lae prys en voort te gaan. As jy wag, kan jy selfs meer verloor. Ongelukkig in 'n onverwagse prys spring jy let. Jou verkoop bestellings volledige op die ou prys, jou koop bestellings nie en jy sit daar sonder items te verkoop. Inter-sentrum sleep Hier arbitrage tussen die pryse van verskillende hubs: Jita, Dodixie, Amarr, Hek en Rens. Jy moet meer as een handelaar alt hiervoor, 1 vir elke sentrum wat jy wil om te dek, so dit is 'n bietjie moeiliker om te begin. Jy rig koop bestellings waar iets is goedkoop en verkoop dit waar dit is duur. Jy kan dit doen die sleep jouself of per koerier kontrakte. Dit is by verre die mees winsgewende aktiwiteit, tot 1B / uur. dit moet egter die grootste belegging en hou die meeste risiko's. Jy moet stasie handel die item in elke enkele middelpunt gewoonlik en op die top van wat jy doen die inter-sentrum sleep: As die item geld vir 120/90 op Rens en 110/90 op Jita, dit noem wat jy op Rens. Natuurlik kan jy t lys te veel as Rens is 'n kleiner mark en hulle kan glad nie verkoop nie. Kyk na die blad prys geskiedenis. Om dit reg te doen, moet jy elke items volume en prys in elke middelpunt jy werk op leer ken. Ek sou eerder nie raai doen inter-sentrum sleep as jy nuut is. Op die top van die hoër belegging nodig, moet jy meer Alts (baie tyd toenemende statistieke) en hulle gesink koste as jy van gedagte verander. Die middelpunt-sentrum roetes ook kamp deur seerowers. Hulle kan jou t vang as jy don t versuim, maar een klein fout soos die deur beantwoord kan jou hauler om decloak op die hek te kry en jou vrag verloor. Wat items om handel te dryf Dit is die belangrikste vraag en dit is die vraag wat ek kan die minste te help. Jy kan sien wat ek m die handel op my blog, maar ek dink jy nie t wil word Covers 1241. Jy moet dit uit te vind. Een voorstel: handel items wat jy in jou hoof aktiwiteit gebruik (die veronderstelling dat dit s nie handel). Byvoorbeeld as jy 'n Minmatar FW vlieënier as hoof aktiwiteit, handel met items wat jy jouself uit die LP winkel of die skepe en modules wat jy in 'n geveg gebruik of die missie buit van die FW missies en so. Items wat jy weet. My ISK poste kan jou help om die maak van EVE geld. Jy kan ook deelneem aan die goblinworks kanaal in EVE vir mark vrae en besprekings. Almal praat oor hoe steil die leerkurwe is in EVE Online. Lang tyd spelers spog oor dit, en ex-spelers praat oor hoe hulle t Kon kry oor dit. Die spel loop jy deur middel van 'n ton van tutoriale wat jy leer die basiese meganika van die spel, maar kom nie t integreer jy in die spel se metagame of kontinuum van ontluikende gedrag, wat die twee dinge is dat Eva nie beter as enige ander MMO dat ek ve ooit gehoor van. Dit is die tweede in 'n multi-deel reeks toegewyde te help nuwe spelers kry in EVE regs af die vlermuis. Ek bied aan u 'n stap vir stap gids oor wat elke nuwe speler moet doen in hul eerste maand van die spel. Week Een: eerste ding is eers jou eerste week van die spel moet bestee word op die hoogte te met hoe die spel werk deur dit te doen die handleiding, en die opleiding van die mees basiese vaardighede, insluitend 'n paar leervaardighede, pas vaardighede en wapen / module vaardighede. Teen die einde van hierdie week, moet jy weet hoe om te vlieg, fiks, en gebruik jou skip, sowel as hoe om te reis rondom die heelal Eva Online. Jy moet ook 'n ordentlike stuk van jou lae-vlak leervaardighede gedoen. Doen die handleiding missies in jou begin stasie moet net 'n paar uur te neem, en gee jou 'n sterk basis vir die begrip van die res van die wedstryd. Terwyl jy die uitvoerders, moet jy in die opleiding van die basiese leervaardighede. Leervaardighede Don t verbeter jou vermoëns, maar in plaas daarvan laat jy die trein ander vaardighede teen 'n vinniger tempo. Hulle is noodsaaklik, en as 'n nuwe speler jou grootste uitdaging is om opleiding leervaardighede te balanseer met vaardighede wat jou sal help jy geniet speel EVE Online. As jy net op te lei leervaardighede, is dit moontlik dat jy verveeld Eva sal kry voordat die vaardighede afbetaal. As jy net op te lei interessante vaardighede, sal jy hulle leer so stadig dat dieselfde ding kan gebeur. Hier is wat ek beveel: trein Instant Onthou, analitiese brein, leer, ruimtelike bewustheid en Yster Sal al ten minste vlak III, dan lei dinge wat jou gelukkig of meer bruikbaar, net soos verwoesters of die Swerwer vaardigheid vir jou ras sal maak. Ingenieurswese, Elektroniese en wapen upgrades is almal maklik om te paar vlakke te lei in, en sal 'n lang pad om te gaan na die gebruik van meer modules, en pas meer van hulle op jou skepe. Week Twee: uit te vind wat jy graag die konvensionele pad van vordering vir spelers is iets soos hierdie: Probeer mynbou, sien 'n paar van die toerisme-aantreklikhede van EVE Online, en dan hardloop missies totdat jy 'n hoë genoeg punteleer met 'n korporasie om winsgewende vlak 4 uit te voer missies met hulle. Langs die pad, jy mag of nie mag nie maak 'n paar vriende, by 'n korporasie en / of alliansie, en eksperimenteer met PVP. Hierdie week moet bestee word monsterneming jou opsies, veral missies. Ten einde opdragte effektief en nie hardloop maak seker maklik foute, moet jy word gewaarsku oor 'n paar dinge. Eerstens, as jy voortdurend loop missies vir verskillende maatskappye, jy mors jou tyd. Dit is omdat jou tyd hardloop lae missies is net nuttig, want dit verkeert jy saam na toegang missies wat eintlik die moeite werd is. In die tweede plek, die meeste gevegte missies beperk toegang sodat groter skepe t gewen in staat wees om dit te bekom. 'N Vriendin van my het onlangs aan my verduidelik dat hy 'n Tijd Kaart verkoop en vaardige tot 'n slagskip so gou as moontlik te vlieg, net om te vind dat 'n lae-vlak missies wouldn t selfs laat by skip wat groot in hulle. Never mind dat hy t wouldn die nodige ondersteuning of gepaste vaardighede om dit behoorlik te gebruik. Derdens, die lojaliteit punt winkel items met 'n hoër koste gee gewoonlik die beste punt om waarde-verhouding, as gevolg van die tyd wat nodig is om hulle te versamel. Vir jou verwysing, is die sending van elke vlak in die algemeen georiënteerde soos volg: Vlak 1 Missions: fregatte en torpedojaers. Vlak 2 Sending: Cruisers. Vlak 3 missies: Battlecruisers. Vlak 4 Sending: Battle. Week Drie: Pick 'n loopbaan (vir nou) Deur jou derde week jy moet uitgepluis het wat gebiede van EVE is meer geneig om jou interesseer. Omdat EVE Online s ongelooflik ingewikkelde ekonomie ondersteun atipiese loopbaanpaaie, is jy meestal beperk deur jou verbeelding. Wel, dit en jou begroting. Die meeste beginners sal uiteindelik vestig op een of ander vorm van mynbou of hardloop missies. Op die eerste, in elk geval. Mynbou kan ongelooflik eenvoudige of 'n komplekse ballet van logistieke, personeel toekenning, en spreadsheet wiskunde wees. As jy mynbou, die voordele van deelname aan 'n Mining Corporation is enorm. Solank as wat die korporasie isnt fleecing sy lede, myners baat meer uit gesamentlike poging as enige ander beroep. Potensiële voordele: mynbou vloot bonusse, gesentraliseerde sleep, bonusse van groot skepe soos rorquals en Orcas, hoogs geskoolde raffinadeurs, produksie kettings wat die meeste van jou minerale, kollektiewe verdediging teen Pirates, en nog baie meer sal maak. Running missies effektief behels pluk 'n korporasie wat vlak het 4 agente in 'n hoë-sek ruimte van die soort wat jy wil uit te voer. Gewoonlik, hierdie missies is 'n geveg-georiënteerde, sodat jy 'n NPC korporasie vind met 4 agente van die tipe Binnelandse Veiligheid. Baie meer kan gaan in die keuse van die korporasie, insluitend die spesifieke lojaliteit punt bied wat korporasie het beskikbaar is, of is geneig om beskikbaar te hê in die toekoms. Ek sal dek wat beter, in 'n ander gids. In die tussentyd is dit genoeg dat jy net wil om seker te maak dat jou korporasie van keuse het eintlik vlak 4 agente. Die belangrikste stygings in staande is die storielyn missies wat van tyd tot tyd deur die loop van die bestuur van missies aangebied. Hierdie verbeter punteleer dramaties met nie net die korporasie te bied nie, maar ook die faksie wat korporasie behoort aan, bv 'n Amarr Navy storielyn missie sal jou punteleer met al Amarr korporasies te verbeter. Ander loopbaanmoontlikhede Berging: Gaan pro met stofsuig tot wrakke en plunder van missies het 'n baie potensiaal, maar dit wat jy kan kry opgeblaas as jy don t het die toestemming van die betrokke partye. Alhoewel sommige mense gedraai steel hierdie dinge in 'n roeping, ek beveel aan dat jy dit doen in tandem met 'n truster maat maat wat loop vlak 4 missies. Hulle vervolg 'n baie buit, en die meeste spelers waarskynlik don t die moeite om dit alles in te samel. Ten einde hierdie doeltreffend te verrig, moet jy Berging lei. As jy gaan 'n korporasie te sluit, sal jy wil om af te haal 'n paar klein trekker Balke om dinge te bespoedig. Produksie en bemarking: Baie is al elders oor die gebruik van markte tot jou voordeel, en die vervaardiging van hulle gesê. Selfs as jy nie wil hê om te duik in die produksie of markmanipulasie groothandel, die meeste spelers opbou van 'n persoonlike bloudruk versameling in die loop van hul EVE loopbaan, ten einde hulself te voorsien van nodige ammunisie en modules, en om hul inkomste aan te vul. Dwaasheid: Die mees maklik weergawe van hierdie is die steel van erts uit myner blikkies, al is hulle geneig versigtig te kry en kan jy blaas vir jou moeite. Ransoming is 'n moontlikheid, ook al is dit is net om jou te stop stamp hul skip weg van asteroïdes. Kleinskaalse maat diefstal is gewoonlik redelik maklik, ook net aansluit by 'n korporasie en vat wat hulle het wat rondlê in hul maat loodse --corp loodse is kollektiewe loodse korporasies huur in spesifieke stasies, ten einde hul goedere beter te bestuur, en die meeste klein maatskappye neem onvoldoende voorsorg om diefstal te voorkom. Daar is ton van die ander opsies ook, wanneer jy 'n beter begrip van die spel, insluitend: seerowery, organisering van 'n volskaalse besigheid, mynbou maan minerale, eksplorasie, loodgieter die dieptes van wormgat ruimte, plaas jouself in 'n winsgewende stap van 'n produksie ketting, of enige aantal ander dinge. As jy kan dink, en dink dit sal geld maak, go for it. Week Drie: Vind of 'n Huis As jy dit gemaak tot week drie, jy weer nie meer op 'n verhoor rekening. Behalwe 'n soort van spesiale aanbod, in elk geval. Dit beteken dat jy weer vas om vir ten minste 'n maand. Goeie. Dit beteken dat meer maatskappye sal oorweeg om jou te laat aansluit. Dit beteken ook dat jy nodig het om te besluit waar om te lewe. Verskillende plekke binne 'n hoë-sec het hul deugde. Die vier belangrikste mark stelsels is Jita, Amarr, Rens, en Oursulaert, in ruwe volgorde van belangrikheid. Nabyheid aan een van hierdie stelsels sal jou toelaat om pretty much enige item te kry, want die markte is daar so goed toegeruste. Hoe nader mens aan hierdie hubs, sal die minder asteroïdes daar in gordels, al is, en hoe minder sending agente sal oor die algemeen beskikbaar wees. Jita, die grootste handel hub in EVE Online, het nie agente of erts. Bly naby 'n skoolstelsel waar nuwe spelers begin die spel en die meeste skillbooks is beskikbaar op die mark is 'n goeie idee, ook omdat jy 'n baie van hulle gedurende die eerste paar maande nodig sal hê. Maniere om jou nuwe huis meer vatbaar maak: Hou al jou skepe daar, in een plek, vir gereed gebruik. Na tien skepe versprei oor EVE is nutteloos. Koop die bloudruk oorspronklike om watter ammunisie wat jy gebruik, en hou jouself verskaf word met ammunisie wat manier, met behulp van minerale uit jou mynbou of herverwerkte van jou missies. Wanneer jy jou huis haal, probeer om skillbooks en ander items wat jy nodig het in groepe te kry, sodat jy sondaars t voortdurend outomaties loodsing tussen waar jy woon en waar die markte is. As jy kies om 'n korporasie te sluit, al die bogenoemde oorwegings geld, behalwe dat jy moet skuif na watter gebied hulle bewoon, en doen wat jy die beste om jou corpmates help langs die pad. Week Vier en daarna: Discovery Op hierdie stadium kan vol vertroue genoeg is om iets te probeer fancy, soos een van die epiese missie boë voel. Die mees basiese,-newbie georiënteerde epiese missie is gebaseer by die Arnon by IX - Moon 3 - Susters van Eva Bureau. Vlieg daar en praat met Suster Alitura. Haar missies sal jou op 'n toer van elke gebied van hoë-sekuriteit ruimte, en jou bekendstel aan die meeste van die groot faksies in Eva. Dit is soms 'n uitdaging, maar niks wat 'n nuwe speler shouldn t in staat wees om te hanteer. Teen hierdie tyd wat jy moet kry in die gang van dinge 'n bietjie beter. As jy nog steeds jouself kry gefrustreerd, is die beste ding wat jy kan doen lees meer EVE gidse, sif deur die amptelike EVE wiki. lees die amptelike EVE forums. lees die ander Tien Ton Hammer artikels. en praat met maat-spanmaats. Kry maat-spanmaats, as jy hawe t reeds. Die oorgrote meerderheid van die spelers wat gefrustreerd kry Eva doen dit omdat vir een of ander rede het hulle hulself nie gebruik gemaak van die groot aantal maatskappye wat al play-style en aktiwiteitsvlakke te pas. As jy weer voel tot dit, kan dit 'n goeie tyd om te probeer rondbeweeg in 'n lae sekuriteit ruimte wees. Dalk het jy weer een vir toerisme-aantreklikhede, en jy is bereid om te waag in 'n lae sekuriteit ruimte vir die vooraand Gate sien in die Nuwe Eden stelsel. Net Don t gebruik motor-vlieënier, maak nie saak hoe laat vaar dit lyk. Dieselfde geld vir nul-sek. Na 'n maand van Eva, sal jy waarskynlik gereed om te probeer om jou voete met met PvP, op 'n eksperimentele basis wees. Die beste manier om te leer om PvP is om te vlieg op ops met meer ervare vlieëniers, en leer uit hulle. Dit is belangrik om nie enigiets wat jy t kan bekostig om te verloor vlieg. Vir die eerste paar maande jy moet vlieg fregatte en Cruisers, en dat is dit. Probeer nie te emosioneel belê in die oorwinning. Selfs bevoegde vlieëniers verloor hul skepe al die tyd. Ek verloor het honderde, maar ek vyf keer dat vermoor. Dit is dit vir nou. Maak seker dat jy laat weet hoe jou eerste maand van EVE Online saam kom, op die Tien Ton Hammer forums. Om die nuutste gidse, nuus, en eienskappe wat jy kan besoek ons EVE Online Game Page lees. Deel op Facebook Deel op Google Deel op Reddit Deel op Twitter Last Updated: 13 Maart 2016 Dev Blogs 2016/07/07 00:00 Deur CCP Logibro Kommentaar Hallo Competitive Pilots Met die Alliance lid afgesnyde vir spanne wat wil deelneem in Alliance Toernooi XIV nou geslaag, ons in staat is om die ruleset vir vanjaar se kompetisie te openbaar. 2016/07/06 14:53 Deur CCP Quant Kommentaar Dit is die maandelikse Ekonomiese Verslag vir Junie 2016 Klik op die grafieke om dit te vergroot as dit nodig is. Die rou data en grafieke wat make-up hierdie verslag kan hier gevind word. Nuwe Eva Begin jou 14-dae gratis verhoor vandag. Terugkeer vlieënier Besoek rekening Management vir die nuutste aanbiedinge en promosies. 2016/07/01 16:28 Deur CCP Logibro Kommentaar Nota: Datums in hierdie dev blog is opgedateer aangesien dit se vrylating. Vir meer besonderhede, sien asseblief hierdie nuus item. Groete onverskrokke ruimtetuig kapteins Ek is bly om aan te kondig dat die 14 EVE Online Alliansie toernooi sal skop af op 1 Oktober, 2016 2016/06/24 19:46 deur Team Vyf 0 Kommentaar Hallo dapper capsuleers Ons weer gelukkig om in staat wees om te bring jy 'n dev blog vandag oor 'n paar van die opwindende nuwe Serpentis skepe en inplantings wat jou pad sal kom as deel van die skaduwee van die slang geval kom in minder as 'n week op 28 Junie. Vir meer inligting oor die vrylating, check EVE updates. As jy hawe t reeds gelees CCP Affinity se dev blog oor die skaduwee van die slang geval, ons raai jy dit check nou. 2016/06/20 16:31 Deur CCP FoxFour Kommentaar Hallo capsuleers, ek m gaan reguit te kry tot op die punt met hierdie dev blog as ek weet 'n klomp mense gaan 'n reguit antwoord wil na die lees van die titel. Vanaf die begin van Oktober (tentatief 11 Oktober), sal ons die verwydering van die in-game leser (IGB) van die vooraand kliënt. Dit gee derde party ontwikkelaars oor drie maande om hul aansoeke na die gebruik van CREST waar moontlik beweeg en verwyder enige IGB funksionaliteit. 2016/06/09 01:00 Deur CCP Affinity kommentaar in die laaste 9 maande, het die capsuleers van New Eden saamgewerk om te verslaan Omir Sarikusa, ondersteun Mordu se Legioen teen Serpentis Pirates, het gehelp om die Upwell Consortium bou Citadellen, en met dien verstande kritieke hulp om Valkyrie pogings om af te haal die Guristas. 2016/06/08 14:42 Deur CCP Quant Kommentaar Dit is die maandelikse Ekonomiese Verslag vir Mei 2016 Klik op die grafieke om dit te vergroot as dit nodig is. Die rou data en grafieke wat make-up hierdie verslag kan hier gevind word. 2016/06/03 15:18 Deur CCP Mimic Kommentaar groete ruimte vriende, Almal van ons by CCP het ywerige ondersteuners van 'n paar van die mees kreatiewe mense wat ons ken jy die oneindige put kreatiwiteit wat vlieëniers te produseer vier was, wil ons ten toon te stel jou werk, so die O7 Wys en Eva: Flight Academy spanne stuur van 'n oproep vir die inhoud speler. 2016/06/01 15:45 Deur CCP Vertex Kommentaar N paar maande gelede het ons aangekondig Wysigings aan OS minimum vereistes en ons voorneme om uit te faseer DirectX 9 ondersteuning vir EVE Online in die nabye toekoms. 2016/05/13 15:17 Deur CCP Logibro Kommentaar groete Capsuleers Gedurende die vooraand Keynote by Fanfest 2016 (jy kan dit hier sien), ons aangekondig dat die resultate van die Raad van Stellar Management (CSM) 11 verkiesings. 2016/05/06 14:03 Deur CCP Falcon Kommentaar Nog 'n jaar het gekom en gegaan vir Nuwe Eden, met vandag merk die dertiende herdenking van die vrylating van EVE Online. Vir meer as 'n dekade nou, keer op keer ons gemeenskap het heeltemal vernietig die aannames en verwagtinge van wat 'n groot skaal multiplayer spel moet wees. 2016/05/03 14:59 Deur CCP Quant Kommentaar Dit is die maandelikse Ekonomiese Verslag vir April 2016. Klik op die grafieke om dit te vergroot as dit nodig is. Die rou data en grafieke wat make-up hierdie verslag kan hier gevind word. 2016/04/20 21:52 Deur CCP Logibro Kommentaar Die finale reeks van die YC118 Amarr Kampioenskappe benaderings, en daarmee saam die nuwe leier van die Amarr Ryk Vroeër vandag die kampioene verteenwoordig Huis Tash-Murkon en Huis Kor-Asor ontmoeting met verteenwoordigers van die Hof Chamberlain in die Imperial City van Dam-Torsad. 2016/04/15 17:48 Deur CCP Falcon Kommentaar groete Capsuleers EVE Fanfest 2016 is minder as 'n week weg, en vlieëniers is reeds begin van regoor die wêreld vir drie dae vol met aanbiedings, Roundtable sy eksklusiewe, gebeure en om te kom in Reykjav k partye. Hier by CCP, het voorbereidings aan die gang is nou al vir 'n paar maande en ons vyf is besig met die totstandkoming van beide deelnemers en diegene kyk by die huis 'n aksiebelaaide viering van elke aspek van New Eden. Ongeag van wat jy belangstel in re, of dit nou vloot oorlogvoering, roof, Indus. 2016/04/14 17:05 Deur CCP Falcon Kommentaar Weereens Fanfest seisoen is op ons CCP kantore regoor die wêreld is bruisende met aktiwiteit, voor te berei vir drie dae van alles New Eden in die wêreld se mees noordelike hoofstad. Met net 'n week of so om te gaan voordat Fanfest 2016 skop af, is aanbiedings getrek saam, video's word tans gefinaliseer en uiteindelik weer ons gedoen speel Tetris met aanbiedings te reël om die skedule van inhoud vir hierdie jaar se byeenkoms. Daar sal meer op daardie wees later in die week, maar vir nou d ons graag g. 2016/04/13 15:49 deur Team Moord Services Kommentaar Welkom by 'n ander Fanfest 2016 blog, die verkenning van meer van die pret wat s kom in 'n week of so reg hier in Reykjavik, Ysland Met Fanfest net om die draai, die tyd het kom om meer te praat oor 'n paar van die gebeure wat gebeur sowel by en rondom Harpa in die loop van die drie dae van feesvieringe. Vandag het ek wil graag om te praat oor die tydsberekening en pryse vir die Cosplay Contest, wat 'n kort rukkie gelede aangekondig is, en wat is op die aanbod vanjaar by die Fanfest 2016 Stille Veiling. 2016/04/02 16:59 Deur CCP Quant Kommentaar Dit is die maandelikse Ekonomiese Verslag vir Maart 2016. Klik op die grafieke om dit te vergroot as dit nodig is. Die rou data en grafieke wat make-up hierdie verslag kan hier gevind word. 2016/04/01 15:31 Deur CCP FoxFour Kommentaar Wenners van die vooraand Online API uitdaging op 15 Februarie het ons aangekondig dat die eerste EVE Online API Challenge en sperdatum vir die aangaan was op 4 Maart. Sedertdien het 'n groep van ons op CCP hard aan die werk met ons beste hof rok. Ons was ongelooflik gelukkig om 'n totaal van 42 sien (min bekende feit, is dat die getal gebruik word om saad Nuwe Eden) inskrywings in die wedstryd. Ons Proses Die eerste stap vir ons was om alle inskrywings vurk sodat ons kan verseker dat ons is op soek na voor die sperdatum ingedien kode. 2016/03/31 17:19 Deur CCP Kenne Kommentaar 28 Maart in die konstellasie 1P-VL2 in die Tribute streek EVE Online, die sonnestelsels van M-OEE8 en J-GAMP en omliggende het 'n werklik massiewe sub-kapitaal stryd tussen die imperium koalisie en die nuutgestigte koalisie van 'n groot hoeveelheid van die ander Alliansies in New Eden, die Moneybadger koalisie. Trouens, met 'n deelname van 5806 vlieëniers in die loop van die multi-uur stryd, is dit die tweede grootste in EVE Online ooit. 2016/03/22 16:29 Deur CCP Falcon Kommentaar Welkom by EVE Online Wanneer jy jou eerste stappe in die heelal van New Eden neem, kan dinge 'n bietjie kompleks lyk.
No comments:
Post a Comment