Hoe Binary robot werk. Binêre robot werk deur die gebruik van die mees komplekse algoritmes vir belegging aandelemark ontwikkel deur 'n uitgesoekte groep aandelemark beleggers. Hierdie algoritmes is voortdurend die ontleding van die wêreld se finansiële markte en, wanneer dit 'n suksesvolle operasie dit maak dit outomaties bespeur. Hoe is dit gebruik word met 'n binêre opsies makelaar. Binêre robot het 'n nuwe rekening in 'n makelaar, wat jy nodig het om die makelaar se API oop. Binêre robot kan nie gebruik reeds geskep rekeninge, daar is geen manier om die rekening gekoppel is aan die robot via API kry. Hou dit in gedagte: by die opening van 'n nuwe rekening in die makelaar, sal die robot 'n skakel via API te skep om dit, so die robot in staat is om handel bedrywighede uit 100 outomaties voer sal wees. Kan ek probeer om dit vir 45 dae met geen koste Ja, jy kan. Mense wantrou wat hulle nie kan probeer, so ons gee jou volledige toegang tot Binêre Interceptor vir 45 dae, met geen koste en geen verbintenis gewaarborg word nie. Na 45 dae, moet ek betaal nadat 45 dae sal ons slegs besweer julle 15 van jou maandelikse netto voordele. Byvoorbeeld: 'n maandelikse 1000 voordeel: sou beteken 150 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 2000 voordeel: sou beteken 350 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 5000 voordeel: sou beteken 750 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 10000 voordeel: sou beteken 1500 betaal moet word. 'N Maandelikse 50000 voordeel: sou beteken 7500 betaal moet word. 'N maandelikse 100,000 voordeel: sou beteken 15,000 betaal moet word. Diegene sal voorbeelde oor die koste van Binary Interceptor ná die 45 verhoor-tydperk-dae wees, in geval jy besluit om te hou om dit te gebruik. Moet ek betaal vir die winste van die eerste 45 dae Geen. die eerste 45 dae van die gebruik van Binary Interceptor is heeltemal gratis vir die gebruiker en alle winste verkry sal heeltemal gehou word deur die gebruiker. Van die 46 dag van die gebruik van die binêre Interceptor op, sal ons jou kontak om seker te maak dat jy wil hou die gebruik van in dit. In so 'n geval, sal alles aangepas word soos voorheen vermeld. Hoe is die binêre Interceptor gebruik betaal deur die einde van elke, bereken ons die voordele van alle gebruikers en ons e-pos dit 'n uittreksel met alle winste verkry, sodat hulle kan hulle kyk. Sodra die gebruiker bevestig die winste korrek geskat, bied ons 10 dae na 'n bank oordrag met die pertinente bedrag vir die gebruik van die robot te voer. Hoekom moet ek 'n 10-dag-termyn te betaal vir die Binary robot diens. Dit neem tussen 4 en 7 dae vir die binêre opsies makelaars om die geld oor te dra aan die gebruikers bankrekening. Sodra die gebruiker die binêre opsies winste ontvang in sy / haar bankrekening, sal hy / sy moet ons betaal vir die diens, sodat ons gee 'n 10-dag-termyn vir alle gebruikers om af te betaal ons kommissie vir die gebruik van die robot. Wat gebeur as ek nie betaal nie die binêre robot diens na die 45-dag-verhoor tydperk. As jy die maandelikse likwidasie en na 10 dae gestuur, het ons nie die betaling van ons kommissie ontvang jou Binêre robot rekening sal geblok word en jy sal nie in staat wees om die robot te gebruik totdat jy jou betaling te regulariseer. Hoe kan ek inteken as ek dit gebruik het vir meer tan 45 dae. Uitteken is baie maklik, jy net om die robot stop van jou Binêre robot rekening en stuur vir ons 'n e-pos en vertel ons wat jy wil nie te hou om dit te gebruik, sal ons jou die likwidasie van die voordele van die datum van kansellasie en alles stuur opgelos sal word. Tik jou naam en e-posadres om toegang te verkry nou om Binary Interceptor. Hoe Binary robot werk. Binêre robot werk deur die gebruik van die mees komplekse algoritmes vir belegging aandelemark ontwikkel deur 'n uitgesoekte groep aandelemark beleggers. Hierdie algoritmes is voortdurend die ontleding van die wêreld se finansiële markte en, wanneer dit 'n suksesvolle operasie dit maak dit outomaties bespeur. Hoe is dit gebruik word met 'n binêre opsies makelaar. Binêre robot het 'n nuwe rekening in 'n makelaar, wat jy nodig het om die makelaar se API oop. Binêre robot kan nie gebruik reeds geskep rekeninge, daar is geen manier om die rekening gekoppel is aan die robot via API kry. Hou dit in gedagte: by die opening van 'n nuwe rekening in die makelaar, sal die robot 'n skakel via API te skep om dit, so die robot in staat is om handel bedrywighede uit 100 outomaties voer sal wees. Kan ek probeer om dit vir 45 dae met geen koste Ja, jy kan. Mense wantrou wat hulle nie kan probeer, so ons gee jou volledige toegang tot Binêre Interceptor vir 45 dae, met geen koste en geen verbintenis gewaarborg word nie. Na 45 dae, moet ek betaal nadat 45 dae sal ons slegs besweer julle 15 van jou maandelikse netto voordele. Byvoorbeeld: 'n maandelikse 1000 voordeel: sou beteken 150 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 2000 voordeel: sou beteken 350 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 5000 voordeel: sou beteken 750 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 10000 voordeel: sou beteken 1500 betaal moet word. 'N Maandelikse 50000 voordeel: sou beteken 7500 betaal moet word. 'N maandelikse 100,000 voordeel: sou beteken 15,000 betaal moet word. Diegene sal voorbeelde oor die koste van Binary Interceptor ná die 45 verhoor-tydperk-dae wees, in geval jy besluit om te hou om dit te gebruik. Moet ek betaal vir die winste van die eerste 45 dae Geen. die eerste 45 dae van die gebruik van Binary Interceptor is heeltemal gratis vir die gebruiker en alle winste verkry sal heeltemal gehou word deur die gebruiker. Van die 46 dag van die gebruik van die binêre Interceptor op, sal ons jou kontak om seker te maak dat jy wil hou die gebruik van in dit. In so 'n geval, sal alles aangepas word soos voorheen vermeld. Hoe is die binêre Interceptor gebruik betaal deur die einde van elke, bereken ons die voordele van alle gebruikers en ons e-pos dit 'n uittreksel met alle winste verkry, sodat hulle kan hulle kyk. Sodra die gebruiker bevestig die winste korrek geskat, bied ons 10 dae na 'n bank oordrag met die pertinente bedrag vir die gebruik van die robot te voer. Hoekom moet ek 'n 10-dag-termyn te betaal vir die Binary robot diens. Dit neem tussen 4 en 7 dae vir die binêre opsies makelaars om die geld oor te dra aan die gebruikers bankrekening. Sodra die gebruiker die binêre opsies winste ontvang in sy / haar bankrekening, sal hy / sy moet ons betaal vir die diens, sodat ons gee 'n 10-dag-termyn vir alle gebruikers om af te betaal ons kommissie vir die gebruik van die robot. Wat gebeur as ek nie betaal nie die binêre robot diens na die 45-dag-verhoor tydperk. As jy die maandelikse likwidasie en na 10 dae gestuur, het ons nie die betaling van ons kommissie ontvang jou Binêre robot rekening sal geblok word en jy sal nie in staat wees om die robot te gebruik totdat jy jou betaling te regulariseer. Hoe kan ek inteken as ek dit gebruik het vir meer tan 45 dae. Uitteken is baie maklik, jy net om die robot stop van jou Binêre robot rekening en stuur vir ons 'n e-pos en vertel ons wat jy wil nie te hou om dit te gebruik, sal ons jou die likwidasie van die voordele van die datum van kansellasie en alles stuur opgelos sal word. Tik jou naam en e-posadres om toegang te verkry nou om Binary Interceptor. Hoe Binary robot werk. Binêre robot werk deur die gebruik van die mees komplekse algoritmes vir belegging aandelemark ontwikkel deur 'n uitgesoekte groep aandelemark beleggers. Hierdie algoritmes is voortdurend die ontleding van die wêreld se finansiële markte en, wanneer dit 'n suksesvolle operasie dit maak dit outomaties bespeur. Hoe is dit gebruik word met 'n binêre opsies makelaar. Binêre robot het 'n nuwe rekening in 'n makelaar, wat jy nodig het om die makelaar se API oop. Binêre robot kan nie gebruik reeds geskep rekeninge, daar is geen manier om die rekening gekoppel is aan die robot via API kry. Hou dit in gedagte: by die opening van 'n nuwe rekening in die makelaar, sal die robot 'n skakel via API te skep om dit, so die robot in staat is om handel bedrywighede uit 100 outomaties voer sal wees. Kan ek probeer om dit vir 45 dae met geen koste Ja, jy kan. Mense wantrou wat hulle nie kan probeer, so ons gee jou volledige toegang tot Binêre Interceptor vir 45 dae, met geen koste en geen verbintenis gewaarborg word nie. Na 45 dae, moet ek betaal nadat 45 dae sal ons slegs besweer julle 15 van jou maandelikse netto voordele. Byvoorbeeld: 'n maandelikse 1000 voordeel: sou beteken 150 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 2000 voordeel: sou beteken 350 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 5000 voordeel: sou beteken 750 wat betaal moet word. 'N Maandelikse 10000 voordeel: sou beteken 1500 betaal moet word. 'N Maandelikse 50000 voordeel: sou beteken 7500 betaal moet word. 'N maandelikse 100,000 voordeel: sou beteken 15,000 betaal moet word. Diegene sal voorbeelde oor die koste van Binary Interceptor ná die 45 verhoor-tydperk-dae wees, in geval jy besluit om te hou om dit te gebruik. Moet ek betaal vir die winste van die eerste 45 dae Geen. die eerste 45 dae van die gebruik van Binary Interceptor is heeltemal gratis vir die gebruiker en alle winste verkry sal heeltemal gehou word deur die gebruiker. Van die 46 dag van die gebruik van die binêre Interceptor op, sal ons jou kontak om seker te maak dat jy wil hou die gebruik van in dit. In so 'n geval, sal alles aangepas word soos voorheen vermeld. Hoe is die binêre Interceptor gebruik betaal deur die einde van elke, bereken ons die voordele van alle gebruikers en ons e-pos dit 'n uittreksel met alle winste verkry, sodat hulle kan hulle kyk. Sodra die gebruiker bevestig die winste korrek geskat, bied ons 10 dae na 'n bank oordrag met die pertinente bedrag vir die gebruik van die robot te voer. Hoekom moet ek 'n 10-dag-termyn te betaal vir die Binary robot diens. Dit neem tussen 4 en 7 dae vir die binêre opsies makelaars om die geld oor te dra aan die gebruikers bankrekening. Sodra die gebruiker die binêre opsies winste ontvang in sy / haar bankrekening, sal hy / sy moet ons betaal vir die diens, sodat ons gee 'n 10-dag-termyn vir alle gebruikers om af te betaal ons kommissie vir die gebruik van die robot. Wat gebeur as ek nie betaal nie die binêre robot diens na die 45-dag-verhoor tydperk. As jy die maandelikse likwidasie en na 10 dae gestuur, het ons nie die betaling van ons kommissie ontvang jou Binêre robot rekening sal geblok word en jy sal nie in staat wees om die robot te gebruik totdat jy jou betaling te regulariseer. Hoe kan ek inteken as ek dit gebruik het vir meer tan 45 dae. Uitteken is baie maklik, jy net om die robot stop van jou Binêre robot rekening en stuur vir ons 'n e-pos en vertel ons wat jy wil nie te hou om dit te gebruik, sal ons jou die likwidasie van die voordele van die datum van kansellasie en alles stuur opgelos sal word. Tik jou naam en e-posadres om toegang te verkry nou om Binary Interceptor. Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Gigalomania Gigalomania is 'n oop bron 2D Real Time Strategy God spel, beskikbaar vir al die gewilde lessenaar en mobiele platforms, op 'n PC, tablette en selfone. Die spel bestaan uit navorsing en ontwikkeling van nuwe tegnologie waarmee jou vyande te oorwin, uit rotse en stokke om kernwapens en ruimte. Jy kan bevorder deur tien verskillende ouderdomme, van die Steentydperk tot die toekoms. Daar is 28 verskillende kaarte om te speel deur middel van. Gigalomania is beskikbaar vir Windows, Linux, Mac OS X, Android, AROS. MorphOS. AmigaOS 4. en Nokia Symbian. Vir Windows, OS X of die bronkode, kan jy dit aflaai van itch. io: Bykomende aflaai skakels: Vir Linux. jy kan stel vanaf die bronkode. vrygestel onder die GPL v2 of later. Sien asseblief die lêer gigalomania source. txt (in die bron argief) vir meer inligting oor hoe om saam te stel. Vir Ubuntu / Debian, kan jy ook binêre van Launchpad / gigalomania / aflaai aflaai. Daar is ook pakkette vir Maemo slimfone en Open Pandora. Vir OS X. laai die OS X argief. Let daarop dat die OS X weergawe is slegs beskikbaar as 'n ouer weergawe (0.26), maar jy kan stel van die bron na die nuutste weergawe te kry. Vir meer besonderhede, sien die hawe tuisblad Gigalomania Mac OS X. Vir Android slimfone / tablette. aflaai van Google Play. Vir toestelle sonder toegang tot Google Play kan jy die Android APK installeer. Vir AROS x86. laai die AROS argief. Vir ander AROS platforms, wat jy hoef te stel uit die bron. Die AROS x86 argief is ook beskikbaar op die AROS Argief en Aminet. Vir AmigaOS 4. aflaai van OS4 Depot. Vir MorphOS. jy moet saamstel van die bron. Vir Nokia slimfone hardloop Symbian. aflaai van Opera Mobile (let daarop dat die nuutste Symbian weergawe is 0.25 Symbian word nie meer ondersteun op nuwer weergawes). Let op die aflaai telling net wys wat sedert migreer na die Opera in 2015 die aantal Symbian downloads op Nokia Store was meer as 30,000 'N volledige lys van af te laai lêers, insluitend ouer weergawes, is op Launchpad / gigalomania / aflaai. Gigalomania moet werk op enige nie-antieke Windows, Linux of OS X PC. Aanraak / tablette word ook ondersteun, dit is getoets op Windows 10. (Sien die Mac OS X tuisblad vir meer inligting oor dié weergawe.) Vir Android, dit verg Android 2.3.3, en is getoets op die Motorola Nexus 6, Samsung Galaxy Nexus en Asus Nexus 7 (2013). 'N Besluit van minstens 800x480 word aanbeveel. Vir Nokia Symbian slimfone, dit verg S60 5de uitgawe (Symbian 1) of later (bv Nokia 5800). Vir Maemo, het hierdie is getoets op die Nokia N900. Vir MeeGo, het hierdie is getoets op die Nokia N950. As die spel versuim om uit te voer, of het probleme, probeer die volgende: Vir Windows, maak seker dat jy geïnstalleer het die vereiste biblioteke / DLLs (sien Windows aflaai, hierbo). Op Linux (insluitend die Pandora), probeer hardloop uit die opdrag lyn (van terminale venster, tipe gigalomania) om te sien of dit gee 'n insiggewende fout boodskap. Maak seker jy het die nuutste drivers vir jou grafiese kaart. Kontak my gerus vir enige probleme aan te meld. Op PC platforms, Gigalomania ondersteun ook die gebruik van die grafiese van Mega Kyk manie (van die Amiga weergawe - moet wees in hardeskyf formaat, bv Whdload weergawe) as jy die spel. Die data / gids moet word kopieer na die hoof gigalomania / gids, en dan die naam van die GFX / gids tot iets anders (bv xgfx /). Dit is aan jou om wettig te bekom die spel as jy hierdie funksie Gigalomania het 'n ingeboude in tutoriale wil - net Tutoriaal kies uit die aanvanklike menu, kies 'n speler, dan haal 'n handleiding (dit s aanbeveel om dit te doen ten einde). Maar as jy liewer lees 'n gids, hier is een vir die eerste eiland: Select tipe spel ENKELE eiland. Kies 'n speler. Kliek speel eiland. 'N Aantal (aanvanklik 0) verskyn beweeg die muis bo dit en die getal verhoog deur te kliek op die regter muis knoppie (of op 'n touchscreen, raak die getal, gebruik dan die pyle wat verskyn om die aantal mense te verhoog). Dit is om te kies hoeveel mense wat jy wil hê dat die eiland te speel - hoe meer mense, hoe makliker is dit. In die volle wedstryd, jy het 'n vaste aantal mense om te gebruik in al die eilande, maar vir hierdie demo jy kan kies soveel as wat jy wil. Op die eerste oud, probeer ongeveer 15-20 mense om mee te begin, dan daarvolgens aan te pas vir toekomstige speletjies as jy wil die spel makliker of moeiliker wees. Later ouderdomme sal meer mense nodig het. Kies een van die vierkante van die eiland getoon in die boonste linker. Elke vierkante (of sektor) het verskillende elemente in dit, wat invloed op die dinge wat jy kan maak, en hoe vinnig 'n paar sektore beter as ander kan wees. As jy kliek op 'n vierkant, sal die spel begin. Skermuitleg: In die boonste linker hoek is 'n kaart van die eiland. Die huidiglik vertoon sektor uitgelig met 'n rooster. Gekleurde bokse in 'n vierkant verteenwoordig sektore wat bewoon word deur u of die rekenaar spelers. Kleiner gekleurde bokse in die hoek van 'n vierkant verteenwoordig leërs wat in daardie sektor is. Aan die regterkant van die kaart vertoon die speler skilde. Indien enige weermagte in die huidige sektor, dan is die aantal soldate in elke weermag vir elke speler sal vertoon word langs die skild. Bo die skild is 'n foto van 'n pyl - kliek links of regs knoppie op die ikoon verander die spoed van die spel (of op 'n touchscreen, kliek op hierdie ikoon te ry deur die drie pryse van tyd). In die hoof skerm gebied is 'n uitbeelding van die huidige sektor. Dit kan geboue wat in die sektor, saam met weermagte wys. Aan die linkerkant, onder die kaart is die belangrikste beheer paneel. Eerstens, is die naam van die eiland en die ouderdom van die huidige sektor vertoon. Vir sektore wat jy beheer (dit wil sê 'n toring in), 'n koppelvlak is laer as dié, gee jou beheer oor dinge wat gedoen word in hierdie sektor. Die meeste dele van die koppelvlak moet popup help teks wat verduidelik wat jy kan doen deur te druk wat die muis knoppies (hoewel nie op suiwer touchscreen platforms soos Android) het. In die belangrikste beheer paneel aan die linkerkant, kliek op die ikoon gloeilamp (sien en ALTER huidige ontwerp). 'N Nuwe paneel sal verskyn, met drie kolomme van ikone. Kies een aan die regterkant mees kolom, bv die ikoon rock (Ontwerp 'n ROCK wapen). Nou 'n paar ekstra ikone sal verskyn net onder die gloeilamp, onder meer 'n ikoon van 'n man, met die getal 0 onder hom. Gebruik die regter muis knoppie te kliek op die man ikoon, en die verhoging van die aantal (of op 'n touchscreen, kliek op die man ikoon, gebruik dan die pyle wat verskyn) - dit is die aantal mense die ontwerp van die wat jy gekies wapen. Die klok sal begin aftel. Wanneer die ontwerp voltooi is, sal jy vertel word Ergonomies geweldige of Die ontwerp voltooi is aan die onderkant van die skerm. Klik op die gloeilamp aan die bokant van die belangrikste beheer paneel, om terug te keer na die hoof-koppelvlak (Return sektor beheer). Klik dan op die skild ikoon (VIEW ARMY wapen STOCKS en versamel ARMY) om te gaan na die weermag skerm. Die ikoon vir die wapen wat jy ontwerp sal vertoon word, met OK daaronder aan te dui dat jy die wapen kan maak. Klik en hou die links muis knoppie om mense gewapen met hierdie wapen om jou leër te voeg. Die totale aantal in jou leër vertoon onder die skild ikoon om die regter. Die muis wyser moet nou verander na 'n skild ikoon. Beweeg die muis oor die kaart op die boonste linker. Klik op die kaart vierkante met die vyand toring. Die weermag sal ontplooi word, en die kaart sal oorskakel na die nuwe sektor. Jou mense sal die geboue daar aan te val, en hulle uiteindelik te vernietig. Die AI kan soldate te ontplooi om te verdedig, afhangende van watter wapens hulle uitgevind. Om die eiland suksesvol te voltooi, moet jy al die vyandige torings en mense te vernietig. Jy kan ook 'n paar video's te sien: Die spel kan heeltemal beheer word met die muis of touchscreen, alhoewel addisionele sleutels is: P - un breek spel Escape - stop. Daar is ook 'n opsie om 'n een muis knoppie koppelvlak in staat te stel, eerder as wat twee muis knoppies - om in staat te stel, gaan na Opsies (van die skerm waar jy kies 'n eiland te speel), en klik om te verander na 'n muis knoppie UI. Dit kan beter vir sommige gebruikers (bv op touch pads) wees. (Touchscreen-net platforms soos Android Don het t hierdie opsie.) Wanneer jy die eerste keer die spel laai, kan jy kies tussen twee spel tipes: Tutoriaal: lei jou deur middel van 'n interaktiewe handleiding om jou bekend te stel aan die spel (let op hierdie opsie isnt beskikbaar As die gebruik van grafika van Mega Kyk manie). Enkele Island: Jy kan kies om te speel op enige eiland van enige ouderdom wat jy wil. Gebruik Volgende eiland en toekomstige tydperk na die eiland en ouderdom te kies. Jy het altyd 'n groot poel van mense, waaruit jy kan speel met soveel as wat jy wil. In wese hierdie spel styl hanteer elke eiland as 'n individu spel, met geen puntentelling tussen eilande. (Dit is die enigste vorm van die spel beskikbaar in weergawes 0,13 en vroeër.) Alle Eilande: Hier moet begin op die eerste oud. Elke keer as jy wen en eiland, is dit verwyder uit die lys, en jy hoef dit nie weer te speel net vir elke eiland in 'n era voltooi jy na die volgende ouderdom. Binne elke ouderdomsgroep, kan jy die volgorde waarin die eilande speel met die kies VOLGENDE ISLAND kies. Jy hoef net 'n beperkte aantal persone (soos bepaal deur die moeilikheidsgraad dat jy kies op die volgende skerm), en 'n bykomende toewysing elke ouderdomsgroep. Wees versigtig om nie om hulle almal te gebruik om te gou die opsies in die hoof skerm het ook opsies vir die stoor en laai speletjies. Jy kies dan watter kleur speler wat jy wil wees. Elke speler het sy eie spesiale vaardigheid: Rooi Mense - Jou ongewapende mans sal sterker wees. Geel Mense - Ander spelers sal meer geneig om saam te stem om 'n alliansie te vorm met jou wees. Groen Mense - Jy kan nuwe torings vinniger te bou. Blou Mense - Jou geboue sal sterker teen aanval, en langer neem om te vernietig. Volgende sal jy gewys word die hoof spyskaart. Om die boonste linker sal getoon word 'n eiland te speel, word geïdentifiseer deur die teks aan die linkerkant (bv Alpha van die eerste eeu). Daar is tien eeue in totaal: 10000BC, 2000BC, 1AD, 900AD, 1400AD, 1850AD, 1914AD, 1950AD, 1980AD, 2100AD. Vir elke eiland jy begin in 'n bepaalde ouderdom, en kan bevorder na drie eeue in die toekoms (bv, as jy begin in 10000BC dan kan jy bevorder tot 900AD). Let daarop dat verskillende sektore kan wees in verskillende ouderdomme - die ouderdom is 'n maatstaf van die huidige vlak van tegnologie, eerder as om hoeveel tyd is verby. Die hoof spyskaart opsies is soos volg: Volgende Island - siklus deur die beskikbare speel in hierdie ouderdomsgroep eilande. In alle Eilande speel af, wanneer jy 'n eiland voltooi het, sal dit nie meer beskikbaar om te speel (tensy jy 'n nuwe spel begin) wees. Volgende Ouderdom (beskikbaar in Enkellopend Island speel af) - Fiets deur die eeue om te speel. Opsies - vertoon 'n sub-menu soos volg: Gaan voort - terugkeer na die hoof spyskaart. Musiek On / Off - hetsy in die spel musiek geaktiveer - klik om dit te verander. Klank op / af - of byklanke in staat gestel word - klik om dit te verander. Een / twee muis knoppie UI - in twee muis knoppie af, links en regter muis knoppies word vereis. In een muis knoppie af, is net die links muis knoppie vereis (bv die verandering van die aantal mense word gedoen deur links te kliek, dan kliek op die links / regs-pyltjies wat verskyn). Nuttig vir touch pads. (Let daarop dat die gebruik van 'n touchscreen op Windows sal altyd gebruik maak van die een muis knoppie metode of wat links / regs-pyltjies, ongeag hierdie opsie is en suiwer touchscreen platforms soos Android Don t het hierdie opsie.) Disallow / Laat Nukes - of om te speel met die kern wapens. As terughou, dan kern wapens en verdediging is nie beskikbaar (dit beteken dat die ouderdom 1980 het geen wapen of verdediging wat daarmee gepaard gaan). Nuwe Game - weer begin die spel en keer terug na die hoof menu. Vrag Game (beskikbaar in alle Eilande speel af) - laai 'n voorheen gered spel. Slaan Game (beskikbaar in alle Eilande speel net af) - red die spel. Daar is 10 beskikbaar slots te red in Speel Island -. Begin speel die huidiglik vertoon eiland. Online Hulp (Windows, Android en Symbian net) - loods die leser om hierdie webblad. Ophou - verlaat die spel (nie beskikbaar op Android, in plaas gebruik die terug knoppie). Sien Quick Start. bo, of speel die tutoriale vir 'n basiese inleiding vir die spel. Hierdie afdeling verduidelik nou die spel en koppelvlak in meer diepte. Die kaart van die eiland word in die boonste linker. Klik op 'n vierkant om daardie sektor te besigtig. Jy kan ook weermagte deur regs te klik skuif op 'n vierkant met een van jou leërs, en dan links klik op die bestemming vierkant (nie beskikbaar op touchscreen platforms). Wanneer daar meer as twee spelers (insluitend jy), kan jy probeer die vorming van 'n alliansie deur te kliek op hul speler skild (soms jy kan gevra word om aan te sluit 'n alliansie, ook). Daar moet altyd ten minste twee opponerende kante (so 'n alliansie met drie spelers is slegs moontlik wanneer daar vier kante as 'n speler is uitgewis, kan dit veroorsaak 'n alliansie te breek). Aan die linkerkant, onder die kaart, is die belangrikste beheer paneel wat vertoon word wanneer jy een van jou sektore. Die volgende ikone is beskikbaar. Baie van hierdie ikone neem jou na 'n sub-menu wanneer jy op - om terug te keer na die hoof spyskaart, kliek op die ikoon wat aan die bokant van die sub-menu (net onder die eiland kaart) verskyn: Top ry: Persoon ikoon - uitstallings hoeveel vrye mense in die toring - dit kom nie t sluit in mense sit om te werk (sien onder), of weermagte in die huidige sektor buite die toring. Vrye mense sal, links na hul eie lot oorgelaat, geleidelik vermeerder en groei jou bevolking. Skild ikoon - vertoon die gesondheidstatus van elke gebou. Wanneer jy aangeval word deur die vyand leërs, sal die gesondheid af te gaan, totdat elke gebou is vernietig As 'n gebou is vernietig, jy moet al die manne in die gebou te verloor. As die toring vernietig, beheer van die sektor verloor jy Sodra jy ontwerp / vervaardig skilde (sien onder), kan jy dit gebruik om geboue te herstel - klik op die skild (die muis sal verander na 'n skild ikoon - op aanraak, 'n skild ikoon verskyn in die regter boonste hoek), en kliek dan op die gebou wat jy wil om te herstel. Let daarop dat skilde vir 1400AD af vereis dat 'n fabriek eers vervaardig (sien onder). Verwere ikoon - laat jou toe om verdedigers te ontplooi. Sodra jy ontwerp / vervaardig verdedigende wapens (sien onder), kan jy dit ontplooi om die gebou torings (as jy hawe t, hierdie ikoon gewen t beskikbaar wees). Klik op die gewenste verdediging wapen (die muis sal verander na 'n skild ikoon - op aanraak, sal 'n skild ikoon verskyn in die regter boonste hoek), kliek dan op 'n gebou rewolwer te sit. Jy kan ook verdedigers weer terug in die nie te klik op 'n verdedigende wapen (of weer te kliek op die ontplooiing te skakel), en klik op 'n rewolwer wat 'n verdediger ontplooi het. Let daarop dat die verdediging wapens vir 1400AD af vereis dat 'n fabriek eers vervaardig (sien onder). Weermagte ikoon - laat jou toe om weermagte ontplooi. Een wat jy ontwerp / vervaardig offensief wapens (sien onder), kan jy dit ontplooi. Jy kan ook ongewapende mans, wat swakker is ontplooi, en kan aanval geboue t glad (maar kan help beveg vyand leërs). Klik op die ikone om die mense na die weermag te voeg, dan wanneer gereed, óf klik op 'n kaart vierkante op die links bo, of kliek op die belangrikste sektor siening (tot in die middel / regs van die skerm). Let daarop dat offensief wapens vir 1400AD af 'n fabriek eers vervaardig (sien onder) vereis. Let ook daarop dat vir offensief wapens vir 1400AD af, kan meer as een persoon vereis word vir elke wapen wat jy sit. 2 ry: Blue Prints ikoon - sodra jy enige skilde of wapens (sien onder), Dit sal jou toelaat om jou ontwerpe te sien, en hoeveel van elke tipe element wat dit neem om een te bou ontwerp. Elemente moet versamel of gemyn (sien onder), en jy het net 'n beperkte amour van elke element in die sektor. Lees van die bloudrukke van ontwerpe toelaat om te sien hoeveel jy nodig het om my van elke element. Sodra al die elemente opgebruik is, kan jy die ontwerp asblik deur te kliek op die asblik ikoon met beide die muis knoppies (of net 'n standaard kontak op touchscreen platforms). In sommige gevalle kan dit moontlik wees om die uitvinding weer ontwerp, met alles wat oorbly elemente wat jy verlaat het. Ontwerp (gloeilamp of doepa) ikoon - dit laat jou toe om die klein skild, verdediging wapens en offensief wapens te ontwerp. Elke ouderdom het elke klein skild gebruik, verdedigende wapen en aanval wapen wat daarmee gepaard gaan. Klik op wat jy wil hê om te ontwerp, en kliek dan op die ikoon persoon om die aantal ontwerpers verander. Meer ontwerpers sal minder tyd om dit te ontwerp beteken, maar laat minder mense om ander dinge (insluitende die weergee) doen. Let daarop dat ontwerpe vir 1914AD af vereis dat 'n sentrum vir navorsing om eers gebou word. Factory ikoon - ontwerpe vir 1400AD af moet vervaardig eerder as om outomaties geskep. Gebruik die fabriek om dit te doen: kies wat ontwerp is om te vervaardig, dan stel die twee getalle: die top is die aantal fabriekswerkers, die onderstaande nommer is die aantal te vervaardig. Meer fabriekswerkers maak die werk gaan vinniger as net blare minder mense vir ander take 3 ry: Element ikone - elemente word vereis om te ontwerp en te skep skilde, verdedigende wapens en offensief wapens. Daar is verskillende tipes van elemente. Gatherables opgetel outomaties. Van 2000BC af, kan jy sektor 'n oopgroefmyn (gekenmerk deur 'n groot gat wat in die belangrikste sektor oog), wat jy nodig het om mense te wys aan die elemente myn. Van 900AD af kan jy 'n myn, wat meer elemente wat ontgin kan word (weer, moet jy mense toewys aan elke element myne) kan wys bou. Elke sektor het 'n ander stel (en bedrag) van elemente, wat 'n invloed wat ontwerp wat jy kan maak. In later eeue, kan jy vind wat jy nodig het om elemente te ontgin voordat jy enigiets kan ontwerp (sedert ontwerpe net wys as jy het genoeg van die vereiste elemente). Onderste ry: Gebou ikone: Van 900AD jy 'n myn, wat die ontginning van bykomende elemente kan kan bou (in latere eeue, moet jy dalk 'n myn te bou voordat jy enigiets kan ontwerp). Van 1400AD jy kan 'n fabriek wat vervaardig van skilde, verdedigende wapens en offensief wapens vir ouderdom 1400AD af laat (sien hierbo) te bou. Van 1850AD jy kan 'n sentrum vir navorsing, wat vereis word vir die ontwerp van die klein skild, verdediging wapens en offensief wapens vir ouderdom 1914AD af te bou. Tydens 'n geveg, druk Stop gee jou die opsies: Sluit aan lessenaar - dit sal die spel heeltemal onmiddellik verlaat, maar die staat sal gered word. Wanneer jy Gigalomania volgende uit te voer, sal dit outomaties hervat (op Android, hierdie opsie isnt beskikbaar, in plaas druk net op die Home knoppie om dadelik verlaat die staat sal ook outomaties gestoor as jy dwing-stop die app of die toestel is weer begin). Uitgang stryd - dit sal die huidige stryd te beëindig en terug na die hoof spyskaart te neem nie. Sodra jy jou weermag ontplooi (sien hierbo), kan jy dit verskuif na 'n ander sektor deur regs te klik op die belangrikste sektor oog (nie op 'n gebou) (vir touchscreen platforms, net tap gewoonlik) (die ikoon muis sal verander na 'n skild - vir touchscreen platforms, sal 'n skild verskyn in die regter boonste hoek), en kliek dan op die vierkant op die kaart oog in die boonste linker, waar jy wil die weermag te skuif na. Jy kan ook leërs met behulp van slegs die kaart te skuif, deur regs te klik op 'n vierkant om 'n weermag in die vierkant (nie-touchscreen net platforms) te kies. Om 'n leër terug te keer na 'n toring in een van jou sektore, eers die weermag skuif na daardie sektor (indien nie reeds daar). Kies dan die weermag deur regs te klik op die belangrikste sektor oog (of normale kraan vir touchscreen platforms), dan links klik op jou toring (die hoofgebou met vier torings). In sulke gevalle, kan slegs lug eenhede beweeg tussen hulle - in later eeue, sal jy kaarte wat blokkies nie verbind (bv geskei deur die see) vind. Air eenhede is beskikbaar in ouderdomme 1914AD, 1950AD en 2100AD. Die aanval wapen wat ooreenstem met 1980AD is 'n kernmissiel, wat gebruik kan word om enige sektor heeltemal Dit is ontplooi soos 'n normale leër vernietig, maar so 'n leër kan slegs 1 kern missiel, en niks anders nie. Die verdedigende wapen wat ooreenstem met 1980AD is 'n kern verdediging. Dit beteken nie verdedig jou sektor, maar as die sektor nuked, sal een van hierdie stapel te stuur en nuke die sektor vanwaar die kern missiel vandaan kom. Die verdedigende wapen wat ooreenstem met 2100AD is 'n laser. Dit verdedig beide teen konvensionele en kern aanval. Sowel as val jou vyande, kan 'n leër nuwe torings in onopgeëiste sektore te bou. Wanneer jou leër is in 'n sektor met geen ander spelers, sal 'n horlosie vertoon as hulle 'n nuwe toring te bou. Sodra die toring gebou is, jy het beheer oor die sektor net soos jou eerste sektor. Let daarop dat sektore wat jy beheer te tree redelik onafhanklik - bv elke sektor het sy eie stel van ontwerpe, elemente en so aan. Slegs mense en offensief wapens kan oorgedra word tussen sektore, deur die implementering van die leërskare. Wanneer 'n sektor 2100AD (moontlik in die ouderdom van 7 en verder) bereik, is dit moontlik om 'n paar van jou mense te plaas in opgeskort animasie, om hulle te red. Dit het geen werklike effek wanneer jy speel in Enkellopend Island af, maar in alle eilande af, dit dra by tot jou eindtelling as jy die spel te voltooi (klaar is met al die eilande). Die keuse van 'n klein venster of Volskerm modus Gigalomania loop in Volskerm af by verstek op die meeste platforms, maar jy kan in 'n klein venster deur die loop van die command line met die argument met venster. Bv op Windows, hardloop met: Op Windows kan jy ook dubbel kliek op gigalomania windowed. bat uit te voer in 'n klein venster. Op platforms waar Gigalomania loop in 'n klein venster by verstek, gebruik die command line opsie Volskerm Volskerm af te dwing. AAPO Rantalainen - Maemo en MeeGo hawe. Andreas Herzig - OS X-poort, en features. png grafiese. Fredrik S rensson - Linux hawe, en oor te skakel na die beeld SDL behulp plaas van FreeImage. kas1e (kas1e BY Yandex DOT ru) - AmigaOS 4-poort. Macrofeet - Bykomende grafiese: dubbeldekkervliegtuig, jet, speler avatars Mark Harman - Main programmering, en hawens vir Windows, Linux, Android, Symbian, AROS. Ren menthol - AmigaOS 4-poort. Rob Hunter - Spraak monsters, en addisionele programmering. Sebastien Chev - Open Pandora hawe. Sindre Froyn - Musiek Stephen Fish - Verskeie beelde. Thore Sittly (TSittly BY gmx DOT de) - MorphOS hawe. Sien ook Lisensies vir bydraes wat ons vyf uit 3 partye. Kontak my (foute ens) Kontak my gerus by merk DOT Harman DOT programme by gmail dot com. As jy rapporteer 'n fout, indien moontlik stuur vir my: Enige berig fout boodskappe. Die log. txt lêer. Dit kan gevind word: Vir Windows, in AppData Gigalomania. Vir Linux (insluitend die Pandora), Maemo en MeeGo, in die huis /.config / gigalomania (in Ubuntu, gaan na die menu Places - Tuis gids, dan maak seker Beeld - Verskuilende lêers is gekies, dan maak die gids. config). In OS X, in die jeug gids wat die program is geleë Vir Android, s dit in die gids Android / data / net. sourceforge. gigalomania / lêers /. Jy kan sien met 'n lêer ontdekkingsreisiger app (soos ES File Explorer), of toegang deur die koppeling van jou selfoon / tablet na 'n rekenaar. As jy t kan sien die gids, probeer om weer te begin jou selfoon voor die verbinding met jou rekenaar. Vir Symbian dit is geleë in die gids private / 200353ef op die stasie wat jy die spel geïnstalleer op. Aangesien hierdie gids is 'n bietjie lastig, want dit s weggesteek wanneer jy op die telefoon. Jy kan toegang tot deur die koppeling van jou selfoon na 'n rekenaar en kies massa stoor om die dryf te sien (al is dit net moontlik is as jy na 'n eksterne SD kaart ve geïnstalleer). Die log lêer oorskryf elke keer as jy die spel uit te voer, sodat jy sal hê om 'n kopie reguit weg te neem - hoewel daarop dat die laaste, maar een wedstryd log sal onder log beskikbaar wees old. txt in die geval van bewering mislukkings, dit sal ook kopieer na bewering failure. txt teken. 'N beskrywing van wat gebeur het, en watter stappe jy geneem wat gelei het tot die fout. Maak die fout gebeur elke keer as enige besonderhede van jou stelsel kan ook nuttig wees, bv bedryfstelsel en weergawe, CPU, grafiese kaart, DirectX weergawe indien relevant, maak / model van smartphone / tablet indien relevant. As jy wil graag by te dra tot Gigalomania, is daar verskeie maniere waarop jy kan help: Musikante - Sommige meer musiek sal lekker wees om by te voeg tot die spel (miskien verskillende musiek vir verskillende ouderdomme). Meer byklanke sal ook nuttig wees om te hê. Grafiese kunstenaars - Terwyl die meeste van die plekhouer grafiese is nou verwyder, daar is nog baie ruimte vir verbetering, so laat weet my asseblief. Porting - Voel vry om hawe Gigalomania na ander platforms - dit moet maklik wees om die hawe te wees om enige bedryfstelsel wat SDL ondersteun. As jy my die lêers te stuur, kan ek dit te integreer in die hoofbron. (Gaan asseblief die Git bewaarplek op Sourceforge vir die nuutste weergawe te werk met.) Packaging - Vir Linux ek versprei as bron, voel vry om te help met 'n pakket onderhouer vir Gigalomania vir 'n bepaalde Linux verspreiding. Vertel mense daaroor - As jy wil die spel, moet asseblief nie huiwer om ander mense daarvan vertel, op jou blog / Twitter / webwerf / ens :) Gee my 'n mooi telling :) (op Google Play vir Android, of ander hosting terreine) Video -. videos van die spel (bv op YouTube) sou nuttig wees om te hê, deels om te help bewus te maak, en ook om dit die spel tutoriale optree. Let asseblief daarop dat vir my om enige beelde gebruik / klanke, ens, moet dit onder 'n Gratis / Oop Bron versoenbaar lisensie verskaf, bv CC BY 3.0. Gigalomania is vrygestel onder die GPL v2 of later. Gigalomania maak gebruik van TinyXML (vrygestel onder die zlib lisensie, sien toepaslike bronkode lêers in die bron argief). Die volgende items word gebruik onder lisensie: In kort, dit beteken dat jy is vry om die argief te versprei as 'n geheel, insluitende kommersiële herverdeling. As die verspreiding van die binêre argief op 'n ander webwerf, moet jy die bron argief beskikbaar vir aflaai te maak. As die verspreiding van die binêre argief op 'n fisiese medium (CD ens), dit is voldoende om die bron argief te versprei op dieselfde medium (sien die GPL vir ander moontlike maniere om die lisensie te voldoen). As jy wil verander of afgeleide werke te skep, kan jy aandag gee aan die individuele lisensies. As jy die lees van die readme wat met Gigalomania het, kyk hier vir die aanlyn weergawe. Vergelykende doeltreffendheid en aanvaarbaarheid van antimanic dwelms in akute manie: 'n meervoudige behandeling meta-analise Opsomming Agtergrond Konvensionele meta-analise het getoon strydig resultate vir doeltreffendheid van farmakologiese behandeling vir akute manie. Ons het 'n veelvuldige-behandelings meta-analise, wat verantwoordelik vir beide direkte en indirekte vergelykings, om die gevolge van al antimanic dwelms te evalueer. Metodes Ons stelselmatig hersien 68 ewekansige gekontroleerde proewe (16 073 deelnemers) van 1 Januarie 1980, op 25 November 2010, wat enige van die volgende farmakologiese middels by terapeutiese reeks dosis vir die behandeling van akute manie by volwassenes in vergelyking: Aripiprazole, asenapine, karbamasepien, valproaat, Gabapentine, haloperidol, LAMOTRIGINE, litium, olanzapine, quetiapine, risperidoon, Topiramate en ziprasidone. Die belangrikste uitkomste was die gemiddelde verandering op manie graderingskale en die aantal pasiënte wat uit die toegekende behandeling gedaal op 3 weke. Ontleding is gedoen deur voorneme om te behandel. Bevindinge Haloperidol (gestandaardiseerde gemiddelde verskil SMD 36). Risperidoon en olanzapine het 'n baie soortgelyke profiel van vergelykende doeltreffendheid, om meer effektief as valproaat, ziprasidone, LAMOTRIGINE, Topiramate en Gabapentine. Olanzapine, risperidoon en quetiapine gelei tot aansienlik minder stakings as het litium, LAMOTRIGINE, placebo, Topiramate en Gabapentine. Interpretasie Algehele, antipsigotiese middels is aansienlik meer effektief as gemoedstabiliseerders. Risperidoon, moet olanzapine, en haloperidol word beskou as een van die beste van die beskikbare opsies vir die behandeling van maniese episodes. Hierdie resultate moet in ag geneem word in die ontwikkeling van kliniese praktyk riglyne. Befondsing korrespondensie aan dr Andrea Cipriani, WGO vennootskappe Sentrum vir Navorsing en Opleiding in Geestesgesondheid en Service Evaluering, Departement van Openbare Gesondheid en Gemeenskap Geneeskunde, Departement Geneeskunde en Openbare Gesondheid, Afdeling Psigiatrie en Kliniese Sielkunde, Universiteit van Verona, Policlinico, Piazzale LA Scuro, 10, 37134 Verona, Italië Kopiereg 2011 Elsevier Ltd Alle regte voorbehou.
No comments:
Post a Comment